وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

  • ۰
  • ۰

خانواده به عنوان خواستگاه هر فرد برای حضور و فعالیت در اجتماع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین همه ما نسبت به خانواده ای که در آن حضور داریم یکسری وظایف و تعهدات داریم و می بایست برای حفظ خانواده به آنها متعهد باشیم. این تعهد بخصوص در زمانی که به عنوان راس خانواده یعنی همسر، مادر و یا پدر نقش داریم اهمیت بالاتری بخود می گیرد زیرا مدیریت و راهبرد خانواده به عهده ماست. اگر برای تشکیل خانواده و مدیریت آن نیاز به کمک دارید خدمات مشاوره خانواده به همین منظور در نظر گفته شده است.

 

مشاوره خانواده چیست و چه اهمیتی دارد؟

همه ما بسته به موقعیت و شرایط مان نسبت به سایر اعضای خانواده خود مسئولیت داریم. این مسئولیت برای ارکان مدیریتی خانواده یعنی زن و مرد از اهمیت بیشتری برخوردار است. بر همین اساس زن و مرد می بایست با تکیه بر مهارت های اکتسابی حاصل از مشاوره خانواده نسبت به بهبود زندگی خود تلاش نمایند. فرزندان خانواده نیز می بایست به نحو صحیحی تربیت شوند تا بتوانند فردی موفق و مفید باشند. در مقایسه خانواده های موفق با خانواده های غیرموفق از لحاظ ساختاری به چند تفاوت ساده اما اساسی می رسیم! این تفاوت ها در مواردی نظیر آگاهی، عشق، محبت و همدلی می باشد که بدون آنها نمی توان خانواده و زندگی زناشویی مناسبی داشت. اگر فردی تصمیم بر ازدواج و تشکیل خانواده گرفته است می بایست مهارت و آگاهی لازم را داشته و یا کسب نماید.

 

مشاوره قبل از ازدواج

در صورت مراجعه انفرادی، این مورد یکی از خدمات مورد ارائه در مشاوره فردی است. البته در صورتی که موضوع انتخاب همسر را در پیش رو داشته باشید. با مراجعه دو نفره نیز امکان ارائه خدمات مشاوره وجود دارد و می توانید از آن بهره مند شوید. برای اینکار تنها کافیست به صفحه مخصوص مشاوره ازدواج مراجعه نموده و اطلاعات لازم در این مورد را کسب نمایید.

مشاوره بعد از ازدواج

قاعدتا در زندگی زناشویی ممکن است مشکلاتی وجود داشته. همچنین اگر مشکلی نیز وجود نداشته باشد می توان مدیریت بهتر را در دستور کار قرار داد. این مورد یکی از راهکارهای مدیریت و دستیابی به عشق در زندگی مشترک است. مشاوره خانواده در قالب خدمات زیر قابل ارائه است که در صورت نیاز و تمایل می توانید از آنها بهره مند شوید:

  • مشاوره خانواده به منظور همسرداری و تربیت فرزند
  • حل اختلاف، خیانت همسر و مشاوره طلاق
  • کنترل پرخاشگری، مهارتهای ارتباطی، اعتماد به نفس
  • مهارتهای نه گفتن و ابراز وجود

ادامه این مطلب را در صفحه مقابل مطالعه نمایید : https://drjebeli.ir/family-counseling

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • zirsakht zirsakht

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی