وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

وبلاگ تخصصی سایت زیرساخت

  • ۰
  • ۰

خیانت همسر در قالب خیانت مرد به زن و خیانت زن به مرد صورت می گیرد. متاسفانه این موضوع از گذشته ها وجود داشته و بخصوص در سالهای اخیر آمار بالاتری را به خود اختصاص داده است. تهاجم فرهنگی، نبود فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی، عدم وجود تعهدات اخلاقی، تربیت های غلط خانوادگی، نبود علاقه، مشکلات اقتصادی و ده ها مورد دیگر می تواند زمینه های بروز خیانت را فراهم کند. در ابتدا بهتر است دنبال راهکارهای پیشگیری باشیم تا خیانت انجام نشود اما پس از بروز آن این راهکار است که باید به دنبال آن باشیم تا چرایی این موضوع! بعد از حل شدن مشکل خیانت همسر نیز می توان روی چرایی آن به منظور جلوگیری از تکرار خیانت تمرکز کرد.

 

خیانت چیست؟

خیانت به معنی پیمان شکنی، بی وفایی، نقض عهد، تزویر و مکر می باشد. همه این موارد ناپسندیده بوده و غیراخلاقی می باشند و هیچ جایی در میان خوبی ها ندارند. خیانت در بین همه فرهنگ ها کلمه ای منفور است. حال می تواند خیانت عشقی باشد یا سیاسی و انواع خیانت های دیگر! خیانت در انگلیسی همانند زبان فارسی با عباراتی مانند betrayal , treason , treachery , … عنوان می شود.

خیانت همسر در زندگی مشترک

شاید این سوال بسیاری از شما باشد که آیا خیانت قابل بخشش است یا خیر؟ توضیح و پاسخ به این سوال به شخص و شرایط او بستگی دارد. یعنی در برخی مواقع قابل بخشش و اغماض است اما در برخی مواقع خیر. روحیات و شخصیت دو طرف زندگی مشترک نیز بسیار مهم است. تشخیص این موضوع بهتر است توسط مشاور رواشناس انجام شود. دقت داشته باشید که توهم خیانت نیز در بین زوجین وجود دارد و تنها مشکوک بودن به همسر برای اثبات خیانت کافی نیست. توجه داشته باشید که عملکرد نادرست در این موضوع می تواند اختلاف دیگری را بوجود آورد که بیش از مشکل خیانت همسر ، زندگی تان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

ادامه این مطلب را در صفحه مقابل مطالعه نمایید: خیانت همسر و مسائل مربوط به آن

  • ۹۹/۰۱/۰۳
  • zirsakht zirsakht

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی